رییس کانون سردفتران و دفتریاران ظرفیت فرهنگی دفاتر اسنادرسمی را فرصتی مغتنم برای تحقق اهداف فرهنگی دستگاه قضایی دانست

یزدفردا : محمدرضا دشتی اردکانی،رییس کانون سردفتران و دفتریاران در دیدار با حجت الاسلام صادقی،معاون امور فرهنگی قوه قضاییه، توجه خاص ریاست قوه قضاییه به امور فرهنگی را نشان تدبیر و نیاز سنجی واقعی رییس قوه قضاییه دانست.

 

وی نیاز به تاسیس اداره کل امور فرهنگی قوه قضاییه و ارتقاء آن به معاونت از سوی رییس دستگاه قضا را گامی موثر در نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در قوه قضاییه ارزیابی کرد و نتایج فعالیت های مناسب فرهنگی در بخشهای مختلف قوه قضاییه را قابل ملاحظه دانست.

دشتی اردکانی با اشاره به فرمایشات راهبردی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در باب مسائل فرهنگی،تقویت پایگاههای فرهنگی در دستگاه قضایی را سبب رشد و تعالی این دستگاه برشمرد و اظهار داشت: با حسن تدبیر ریاست قوه قضاییه، در حال حاضر توجه به امور فرهنگی در دستگاه قضایی کشور درخشان تر از گذشته است.

وی با اشاره به فعالیت های ارزنده حجت الاسلام و المسلمین جواهری، مدیرکل امور فرهنگی قوه قضاییه، تلاش در جهت انس بیشتر پرسنل دستگاه قضایی با قرآن کریم را، نماد شناخته شده فعالیتهای این اداره کل دانست و ابراز امیدواری کرد؛با ارتقاء این اداره کل به معاونت و حضور حجت الاسلام صادقی در این سمت، روزهای موفق تری در انتظار امور فرهنگی دستگاه قضایی کشور باشد.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران ظرفیت فرهنگی دفاتر اسنادرسمی را فرصتی مغتنم خواند و ابراز امیدواری کرد این فرصت برای پیشبرد اهداف فرهنگی قوه قضاییه به کار گرفته شود.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین صادقی، معاون امور فرهنگی قوه قضاییه، پراکندگی مناسب دفاتر اسنادرسمی در سراسر کشور را فرصتی مناسب برای تحقق اهداف فرهنگی قوه قضاییه دانست و گفت:امید است با تشکیل کارگروههای فرهنگی مشترک،برنامه ای شایسته امور فرهنگی نظام اسلامی تدوین و اجرا شود.

وی ضمن استقبال از آمادگی کانون سردفتران و دفتریاران برای همکاری با امور فرهنگی دستگاه قضایی کشور اظهار امیدواری کرد با این همکاری، شرایط مناسب تر فرهنگی را در بخشهای مختلف این قوه شاهد باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا